the last day before...school.

Söndag den 1/11-09

Så är vi inne på den sista dagen på lovet. Fast egentligen är det ju inte lov nu eftersom det är helg, men vi kan väl räkna detta som lov också. Det betyder alltså att vi har ett lov varje vecka! Det lät inte helt fel :)
Kan inte säga att jag längtar till skolan direkt. Det enda positiva med morgondagen är att vi börjar 12.00! Annars skulle jag ha börjat 10.00 eller 8.30... Ganska stor skillnad va? Så imorgon har vi alltså bara tre lektioner. Låter ganska skönt va? Ändå går vi fyra timmar imorgon. Till fyra alltså. Eller ja, fem i fyra. Så då blir det åter att springa till bussen. KUL! Om jag skulle ha börjat 8.30 så skulle jag ha haft FEM lektioner. Jobbigt som faen! Skönt att det bara är sex veckor kvar till jullovet då! Alltså en och en halv månad kvar. Visst låter sex veckor mindre än en och en halv månad?

Nu hade jag iaf tänkt sätta mig och plugga på engelskan. ÅTER igen. Får hoppas att detta är det ända engelskaprovet före jul. Då blir jag faktiskt lite happyface-som denna :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Louice

jo det hade jag=)

2009-11-01 @ 13:42:57
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback