Bulgarien

Söndag den 4/10-09

Hallå fina människor! :) Sitter just nu och käkar på gårdagens godis, måste nästan erkänna att det är godare idag, tro det eller ej.

När jag vaknade i morse märkte jag att mamma och pappa satt framför datorn och kollade på videor. Jag går upp och kollar upp vad det är de kollar på. Gissa vad? Jo vi ska utomlands till sommaren!!! De kollade alltså på videor från Bulgarien. Blir så att vi ska bo på vårat gamla hotel, Majestic och i stället för en vecka blir det två. Känns just nu suuupeeeer! :) Vad jag menar med gamla hotell, ja alltså vi var ju där för kanske 3 år sedan, eller var det sommaren då jag gick ut sexan? Hmm..

Näe nu måste jag hjälpa Elin med fysikläxan.

Küsse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback