dagarna går sjukt fort

Måndag den 12/10-09

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, är lite trött efter skoldagen, men annars funkar det väl. Lite upp och ner.

Fick en kommentar som jag skulle svara på. Han/Hon tyckte inte att det var lönt att jag skrev i ett föregående inlägg att jag inte kan svara på kommentarerna, eftersom jag bara hade 3 stycken "over all". Så nu är det ju faktiskt så att jag inte publiserar alla heller. Jag skriver med andra bloggar även fast jag inte publiserar dem. Därför känner jag att ni andra som läser inte behöver veta vad vi pratar om. Så då vet du :)

Skoldagen var helt okej idag, ville dock inte kliva upp ur sängen i morse, men det var bara att kliva upp, tyvärr. Dock gick dagen fort och nu sitter jag här vid datorn då det är en kvart kvar innan klockan är sex, på kvällen. Helt sjukt!

Nu blir det plugg.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback