Dop och kamratskyddsombud

Tisdag den 13/10-09

Jag var verkligen jätteglad då jag satte mig framför datorn. Jag går in på bloglovin och kollar bloggar, går in på Linns blogg och vad har inte hon fått? Jo hon har fått bekräftat att hon har svininfluensan. Så nu sitter jag och oroar jag mig för hon.. Läser du det här så vill jag bara att du ska KRYA PÅ DIG!<3

Fast nog är jag glad alltid. Skoldagen idag gick riktigt bra och jag fick även veta att klassen hade röstat fram mig till klassens kamratskyddsombud. Eller att jag skulle vara en utav två. Det gjorde mig verkligen jätteglad! Att de har ett sådant pass stort förtroende för mig då det har gått så kort tid av skolan. Det värmde verkligen! :)

När jag sedan står och väntar på bussen kommer en vän fram till mig samt hans flickvän och bjuder in mig till ett dop som är på söndagen. Jag som ÄLSKAR små barn och dop! Såklart ska jag komma om jag nu inte skulle lyckas bli sjuk.., men det ska jag inte bli! Så jag har blivit glad utav två riktigt fina saker idag alltså^^

Nu ska jag bara ta det lugnt, sedan byter jag om till "spring"-kläder för att fara ut och jogga.

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Åh tack!<33

2009-10-14 @ 12:30:59
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback