Rebecka

Såja, nu är jag mätt i magen och lagomt taggad inför ikväll.

Var iaf med Rebecka idag, vilket var år sedan..nästan bokstavligen. Blev massor med prat från början, gick ner till konsum och köpte godis till filmen vi senare skulle se. Vilken var filmen vi såg då? Jo "A walk to remember" och tårarna föll vill jag lova, flera gånger. En eller två gånger grät vi ju tillsammans till och med. Tur att ingen kom in till rummet!

Här kommer några fin fina bilder på rebecka bara för att hon lade upp så GRYMT FINA bilder på mig :)



"Mopperebecka"



"Cykelrebecka"



"Tuggummirebecka"

Det får räcka för den här gången. Haha hittade verkligen jättegamla bilder på mobilen nyss. Ingen skulle må bra utav dem, så de får stanna där.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback