Fahrenheit

Nu är jag hemma åter igen och ska snart hoppa i sängen för att läsa. Hade en riktigt rolig kväll med Elin och Linnea. Var ju ett tag sedan vi var med varandra, så det kanske var därför? Våran kväll blev alltså en spelkväll, Fahrenheit tror jag det hette. Man ska alltså vara tre olika karaktärer. Jag fick den stora äran att vara skurken, heh. Kan väl säga att det gick bättre än förväntat^^ Dock skrattade Elin och Linnea åt mig då jag..höll på att bli tagen av dem(de skulle alltså vara poliser som jagade mig). Hur som helst var det jätteroligt! :)



Ja där har vi det^

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa. Sedan blir det att sova. Ska upp vid halv tio imorgon eftersom jag ska på dop klockan elva. Vad ska man ha på sig? Får se om jag hittar någonting passande i garderoben..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback