Flickan som lekte med elden

Fredag den 16/10-09

Hallå! Uppdateringen har varit kass, I know, men nu är det så att jag har haft fullt upp. Som ni då antagligen vet om. Ska jag ta och berätta lite kort vad jag har gjort då?

Jag for alltså hem direkt efter skolan, i gympakläder as usual. Hoppar in i duschen, äter middag och får sedan skjuts till musikskolan. Sången gick bra och mamma hämtar sedan upp mig för att skjutsa mig till min kära kusin. Vi gör då inte alls mycket innan vi börjar bege oss ned till bion för att se "Flickan som lekte med elden". Jag säger bara såhär:

DEN VAR GRYYYYYMT BRA!

Visserligen saknade jag massor med saker som stod i boken, men i det stora hela var den verkligen ruggigt bra. Så den rekommenderar jag starkt!

Efter det gick vi hem och lade oss så snabbt som möjligt, men vi somnade nog inte förrän vid halv ett ändå. Gick sedan upp, fixade till oss och begav oss till skolan. När skoldagen sedan var avklarad gick jag på stan lite, medans jag väntade på att mamma skulle möta upp mig. När hon kom försökte vi att hitta någon doppresent. Vilket inte är det lättaste kan jag lova! Men jag lyckades tillslut hitta två presenter till lilla Lovisa :) Efter det åt vi på subway och såg sedan på min lillebrors hockeymatch som slutade 3-3. Åh jag är verkligen stolt över han! Idag var han t.o.m kapten för första gången! :)

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, känner att jag behöver det nu.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback