Fria till någon via Idol

Vet ni vad vi gjorde ikväll? Jo vi for till ett träningscenter och dansade, afrikansk dans. Det var verkligen en otroligt rolig upplevelse! Det är otroligt jobbigt, men man känner inte av det då man dansar och är där med folk man tycker om. Allt blev så himla enkelt och roligt! Detta är någonting jag rekommenderar starkt :)

Såg på idol nyss(reklam för tillfället) och såg då att Peter Jihde(stavning?) går fram till en tjej. Frågar vad hon heter och om hon är där med någon. Hon berättar att hon är där med sin pojkvän som hon har varit tillsammans med i 2½ år. Då visas en kort film där han frågar, med bilder och allt om hon vill gifta sig med honom. Hur gulligt är inte det?! Hon börjar störtgråta och och säger ja, om och om igen. Pussarna kommer och de pussas länge också! Det måste ha varit en utav de gulligaste saker jag har sett. Eller då de ska fria till varandra iaf^^

Näe nu ska jag fortsätta att se på tv.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback