Hela packet

Torsdag den 8/10-09

Ursäktar för min dåliga uppdatering igår. Orkade verkligen inte sitta vid datorn utan pluggade lite fysik samt umgicks med min fina familj :)

Vad jag gör just nu? Jo jag sitter i gympa kläder efter att ha kommit hem från skolan, alltså direkt från gympan. Kan säga att den volleyboll timmen var GANSKA spårad. Jonte drog ner byxorna så att man såg, ja..allt..i princip. Tur att jag sotd BAKOM han och inte framför, heh.. Han böjde sig då nör för att knyta skorna. Vem kommer inte in om inte en kvinnlig gympalärare?! Kan säga att tårarna rann av skratt. Sedan att han inte märkte det var ännu mer roligt! Så min dag har varit riktigt rolig, det måste jag erkänna^^

Nu ska jag strax äta, sedan blir det fysik plugg och EFTER DET TRÄNING!!! Är jätteglad att det har börjat om, även fast det bara är en gång i veckan dock.., men det nöjer jag mig med gott och väl!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback