käken

Måndag den 19/10-09

Just nu är jag förbannad, ja riktigt förbannad. Gissa vad som har hänt idag? Jo det ska jag berätta..

Vi hade alltså gympa och skulle springa mellan några som skulle bilda en slags mur. Jag står på ena sidan och försöker att ta mig över, tillsammans med flera andra också. Sedan stod det såklart folk på andra sidan också. Jag hittar en lucka att ta mig genom, springer och gissa vem som springer i samma riktning som mig? Jo en kille i min klass, så vi springer ihop och jag får hans axel på min haka så att den domnar bort totalt. Jag kliver av och försöker att prata, det blir sludder. Försöker även att bita, vilket jag verkligen inte kunde. Huvudet började värka och jag var nära på att svimma. Jag är verkligen inte känslig då det gäller smällar, då p.g.a att jag har varit med om endel, som ni kanske vet?

Jag och Elin går till skolsyster. Gissa vad hon gör? Smörjer in mig med Zon, som gjorde FÖRBANNAT ont! Sedan säger hon" Det går inte att göra någonting åt." happ, så jag ska gå omkring och sluddra då jag pratar samt dreggla över allt? Bara för att jag just och pass kan hålla ihop läpparna? Inte nog med det så är hakan också uppsvullen på köpet. (Y) säger jag bara! Får hoppas att svullnaden och smärtan går över. För middagen nyss gick just och pass att äta, tårarna rann då jag tvingade i mig den.

Küsse

Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

Du lyckas alltid skada dig själv lilla göllegöll madde >:

2009-10-19 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback