Kemiprov

Fredag den 2/10-09

Den här fredagen kommer att bli bra känner jag! Var jätte nervös inför kemiprovet som skulle vara under sista lektionen. Just före stod jag, Hanna, Elin och Cecilia och var oroliga för provet, men svårt var det verkligen inte. Svarade på allt med stor säkerhet, kanske prickar jag provet och får alla rätt? Det skulle inte sitta fel^^

Nu ska jag packa lite innan familjen far in till stan. Då ska vi till stan och äta på frasses, mummamumma. Efter det blir det kusinen :)

Ha en skön fredagskväll. Vi hörs imorgon!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en utav de lyckliga vinnarna i min blogg som vann tävlingen "månadens blogg". Grattis! :)

2009-10-02 @ 18:21:40
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback