Laserdome

Tisdag den 6/10-09

Hallå! Ursäktar min dåliga uppdatering. Hade täntk meddela er igår om att jag skulle vara borta hela dagen, idag alltså.

Var då först på skolan, vilket var riktigt roligt. SKrattar så grymt mycket under dagarna att kinderna blir helt ömma då dagen är slut. Haha hur som helst slutade vi tidigare, men ändå senare. Vi hade alltså en sk. "R-tid" där vi gick genom vilka som skulle vara elevskyddsombud, men det gick fort så vi fick sluta tidigare från det. Då gick jag, Johanna och Elin först till Elins mammas jobb, efter det till Johanna och sedan mötte vi upp Emelie på stan för att vänta på att Johanna skulle bli klar med sitt pianospelande. Oj vilken lång mening :O Hur som helst gick vi sedan och åt på Frasses. FYFAN vad vi skrattade. Har aldrig skrattat så mycket på väldigt länge, jag kunde just och pass andas och Elin började gråta :D

Nu över till det viktigaste. Vi spelade ikväll Laserdome med klassen :D Det var verkligen ruskigt kul! Klassen är så himla bra och personerna jag hamnade med är så grymt bra! Som då alla andra är också ofc ;) Okej nu ska jag sluta berömma min klass..

Nu ska jag återgå till House, efter det blir det sängen.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback