Med mer än 20 sekunder

Jag känner mig riktigt duktig nu. Från början av dagen satt jag bara vid datorn och spelade Sims 2, blev alltså inte att jag var med Linnea. Efter att ha spelat det ett tag samt sett på tv kommer jag på att det faktiskt är fint väder ute. Så vid halv fyra far jag ut och springer. Slår då mitt sk. "personbästa" på en speciell bana jag springer med mer än 20 sekunder. Då blev jag väldigt glad kan jag lova^^

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka samt att Linn ska ringa. Vi sticker då ner till konsum och köpte lite smått och gott, sedan blir det filmkväll hemma hos henne.

Ha en fortsatt fin lördagskväll :)

Just stop playing those stupid games.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback