Nöjd? Jaoja!

Tisdag den 27/10-09

Hallå!
Är allt bra med er? Med mig är det bara bra, sitter här och käkar lite godis jag köpte med mig från stan idag. Var, som ni kanske vet och klippte mig. Lägger inte in någon bild eftersom det inte blev någon större förändring. Klippte upp det ganska mycket så att mina lockar skulle bli lite mer framträdande än vad de var före. Klippte mig då på Karma hos min kusin. Hon är verkligen jätteduktig, sedan fick vi oss en pratstund också, vilket inte var helt fel. Om jag blev nöjd? Jaoja!

Efter klippningen gick jag också på stan lite. Hittade då en lila t-shirt på Gina Tricot. Lägger kanske in en bild på den senare om jag orkar(A)

Vad ska ni hitta på idag?

Küsse

Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

SV: Haha du vet att jag har rätt! :D

2009-10-27 @ 15:57:15
URL: http://lenneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback