schack på en vardag?

Gissa vad jag har gjort nu på dagen? Läxor.. *suck*. Jag känner mig stressad, hela tiden, men jag har ingen anledning till det heller eftersom jag inte ligger efter i någonting. Det är jobbigt..störande..och ja, jobbigt!

Fast, jag har också spelat schack mot min lillebror. Vem vann? Jo jag, heh. Men, han är duktig för att vara nybörjare tycker jag! Alltså jag låter verkligen jättenördig känner jag...hahah. Spelar schack på lovet...

Nu ska jag äta, sedan blir det laserdome med laget. Blir nog riktigt roligt! :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Louice

jaha okej (A)



nu har jag då lärt mig att man inte ska ta förgivet saker (A)

hehe

2009-10-26 @ 20:46:49
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback