Vinter

Är det bara jag som längtar efter vintern? Är det bara jag som blir jävulskt avundsjuk på de som redan har fått snö? Tur bara att jag inte är den enda som känner så just nu, haha varför ställde jag dessa frågor då isf? Jadu det kan man fråga sig..

Hur som helst längtar jag som attans till de första snöflingorna faller och som man faktiskt vet kommer att ligga kvar. För det snöade ju faktiskt förr förra helgen, tror jag. Då kände man verkligen att vintern var på väg, men såklart skulle det inte snöa i ursviken.. Aja, jag hoppas att det kommer snart. För jag har redan börjat att lyssna på jullåtar.

Som exempel:

- Michael Bublé-White Christmas
- Jill Johnsson-Have Yourself A Merry Little Christmas 
- Mariah Carey-All I Want For Christmas Is You

Ja dessa tre kommer just nu ut ur mina högtalare, vilket är wunderbar!

Haha jaja, nu ska jag iaf försöka att plugga åter igen lite till.

Küsse


Kommentarer
Postat av: Anonym

hHAha madde sluta lyssna på jullåtar framtills november i alla fall xD

2009-10-15 @ 16:32:43
URL: http://oliviaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback