Att man inte kan göra någonting åt det, innan det är för sent.

Såja, nu har jag pluggat lite. Filmen är slut, men nu ser jag på "Half ton teen". Jag kan inte fatta hur man kan låta det gå så långt. Att man inte märker att någonting måste göras åt det. Han måste ha hjälp för att duscha och tvätta sig. Sedan orkar han just och pass att stå upp. Vad är det för ett liv egentligen? Jag har ingen aning, tycker iaf grymt synd om honom!



Jag skulle inte vilja tillbringa hela mitt liv i en säng..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena. skulle du vilja kolla min blogg o säga vad du tycker. inte lätt att vara en killbloggare här i denna världen. så stötta mig gärna.

tack på för hand.

/beloni

2009-09-26 @ 14:12:30
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: mikaelaa

hellre har ja de såhär än som han på bilden;/

<333

2009-09-26 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback