Biologins värld

Måndag den 28/9-09

Förlåt för att jag inte har hunnit blogga förrän nu. Var inte hemma förrän vid halv fem, åt och gjorde lite biologiläxa. Är hur trött som helst så jag vet inte om bloggandet kommer att vara på topp idag.

Fick ont i magen idag, dock på väldigt goda skäl. På gympan hamnade jag med Filip, Magnus, Carro, Antonia, Johanna och Elmira. Var riktigt skojj och ja, jag skrattade så jag fick ont i magen. Det enda positiva med denna dagen.

Hur ska man kunna se skillnad på dessa två? Okej jag har hittat skillnader, men då måste man titta ett tag..




Nu ska jag se scrubs och sedan blir det nog plugg..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ååh tack så jätte mycket, glad jag blir :D

2009-09-28 @ 17:47:17
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback