En bra dag idag

Måndag den 7/9-09

Nu är det bara denna dag kvar innan jag blir 16 år! Det är t.o.m mindre än 24 timmar kvar. Ska jag orka räkna ut hur länge det är kvar? Jag gör det lägst ner i inlägget^^

Dagen idag har varit riktigt skön och rolig. Vi fick två nya klassmates idag med, Antonia och Mimmi. Kände Antonia sedan tidigare, så det var riktigt trevligt att vi skulle gå i samma klass :) Sedan spelade vi doppboll/beachvolleyboll/fotboll på gympan också. Najjs säger jag bara! Är dock lite jobbigt att ha gympa på måndagar, men man vänjer sig. Sedan var svenskan i slutet också härlig, så det har alltså varit en ganska slapp dag.

Just nu sitter jag och bloggar(haha antagligen?) medans mamma och lillebror gör min tårta tills imorgon. Hade tänkt vara lite barnslig och inte titta på den förrän imorgon på eftermiddagen. Den blir nog fin :) NU blir det iaf att göra biologin samt börja läsa på kemin.

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Hihi, Mimmi gick i min klass tidigare :)

2009-09-07 @ 18:17:57
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback