feber på skolan är inget att rekommendera

Tisdag den 15/9-09

jag börjar detta inlägg med att ge er läsare ett tips. Far inte till skolan om ni tror att ni har feber! Så om ni är logiskt tänkande antar jag att Ni har insett att JAG for till skolan, med feber. Egentligen visste jag inte det från början, men jag insåg det då jag var den enda som frös på skolan och som var mer hängig än alla andra. Frös t.o.m då vi var ute, vilket var riktigt konstigt då det var mer än 25 grader i solen! Fick dock en alvedon av Johanna, vilket inte hjälpe jättemycket, men efter en timma började jag toksvettas. Inte kallsvettas som man brukar göra, utan toksvettades. Inte trevligt kan jag lova!

Skoldagen i sin helhet har väl varit relativt kul. Skulle skriva lögner på svenskan som skulle låta så trovärdiga som möjligt, vilket var skojj. Det behövde inte vara verklighetstroget utan kunde handla om bl.a självmordsbombare(som jag hade). Orkar inte berätta i vilket sammanhang, men ni får väl..lista ut det själva..eller nått :)

Nu ska jag göra engelska och tyskaläxan, PEPP...n0t.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback