Lovefool

Tisdag den 22/9-09

"Love me, love me, say that you love me
Fool me, fool me, go on and fool me
Love me, love me, pretend that you love me
Leave me, leave me, just say that you need me"

Kan ni gissa vilken låten är? Just det, Lovefool med The Cardigans. En ren 90-tals låt, men ack så bra. Sitter just nu och sjunger den samt har låten på repeat. Kan verkligen inte bli less på den låten!

Idag har det gått bättre med huvudet. Har inte haft sådär jätteont som jag hade igår, men lite ont hade jag mitt på dagen. Hoppas det börjat gå om nu då förkylningen har börjat lätta! Annars då, hur är det med er? Med mig är det bara bra om man inte räknar med huvudet då. Fick förresten nyss näsblod då jag satt och läste en blogg. Trodde först att det var snor, men så insåg jag att det var blod. Så nu sitter jag med en gigantisk bit av papper i näsan. En mycket fin syn!

Nu ropar mamma att det är mat.

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback