Pluggdag

Onsdag den 9/9-09

Idag är det den 090909, som ni ser ovan kanske? vet inte om det är något särskillt speciellt med det, bara två siffror som förekommer tre gånger efter varandra.^^

Trodde att det var träning ikväll, men det var tydligen imorgon. SÅ det blir att ägna hela kvällen åt läxor och kanske se filmen "Män som hatar kvinnor" som jag fick i present utav mamma och pappa. Hade tänkt lägga upp bilder på vad jag hade fått, men det orkar jag inte. Så jag skriver upp lite jag fick nedan.

-En lila kofta.
-En grå tjocktröja.
-1000:-, 500 av mamma och pappa sedan 500:- av farmor.
-Ett armband med ett hjärta av Linn.
-Ett halsband.
-Filmen "män som hatar kvinnor".
-Fyra glas som jag ska spara tills jag flyttar hemifrån.
-500:- på gina tricot.

Kan hända att jag har glömt något, men detta är nog allt jag fick iaf. Är väldigt nöjd av presenterna!

Nu blir det att göra kemi, tyska, matte och fysik.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback