Skellefteå AIK

Nu är filmen klar, eller den var det för ett tag sedan och som vanligt kom det en massa tårar i slutet. Jag är verkligen en lipsill har jag märkt, då det kommer till filmer vill säga. Har även hänt på skolan, lite mer pinsamt då..

Såg även då Skellefteå AIK spelade mot Färjestad. En ganska blandad match då Skellefteå inte riktigt hade fått upp det speciella spelet just de har. Resultatet blev tillslut 3-2 efter ett underläge med 3-0 till färjestad redan efter första perioden.



Fina pojkar det där^

Nu väntar sängen åter igen på mig. Har nu bäddat sängen ordentligt eftersom jag har vädrat mitt duntäcke två dagar för att få bort alla förkylningsbakterier. Så det ska bli mysigt att sova med mitt kära duntäcke igen :D

Sovgott :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

sv: ja :D

2009-09-21 @ 23:00:24
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Therese

^^ Kram

2009-09-22 @ 09:02:01
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback