Ursch vad jag blir glad!!

Jag vill först börja detta inlägg med att TACKA er läsare för era fina gratulationer. Blir verkligen jätteglad då ni kommenterar, ursch vad glad jag blir! :)

Uppdateringen idag har inte varit den bästa, men ni kan väl förstå att jag inte sitter vid datorn då jag fyller år? ;) Har iaf haft en underbart bra dag idag. Klassen grattade mig genom att sjunga för mig..pinsamt värre, men det var gulligt, väldigt gulligt:D Efter det träffade jag kusinen som skulle följa med mig hem. Hon grattade mig också, sedan kom brorsan med hans tjej också. Ännu mer trevligt folk! Efter ett tag kom Linn också förbi med ett jättegulligt paket, tack så jättemycket!

Ojj nu blev det väldigt trassligt det här. Vill bara tacka er läsare för era mina kommentarer, det värmer verkligen! Sedan tackar jag min familj och vänner för era fina presenter :)

Inte nog med det så börjar ju Idol om idag med, på världens bästa datum ;)

Viele küsse!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Du får presenten sen, är sjuk idag så kunde inte komma med den ;)<3

2009-09-08 @ 20:17:35
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback