Ain't no river wild enough.

Tisdag den 20/4-10

Hallå! Jag har lite bråttom, så jag hinner inte skriva allt för mycket. Har träning ikväll från 5-6. Så det är liiite tajt om tid, men jag ska lyckas få ihop ett någorlunda inlägg!

Idag har dagen varit helt okej. Vädret har varit riktigt bra och man känner verkligen hur sommaren kommer med stormsteg. Lektionerna går så mycket fortare då solen lyser, fråga mig inte varför. Kanske för att man blir på så bra humör eller för att man bara vill hem, hem, HEM!

Nu måste jag fortsätta att byta om. Skriver kanske ett inlägg till idag p.g.a. mycket läxor. Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Kan inte, ska på RM, remember?:) Någon annan gång vill jag GÄRNA det! :D

2010-04-20 @ 18:33:09
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback