The eyes is your souls mirror.

Var på träning ikväll, på grusplanen. Inte det bästa stället på, men vad ska man göra? Bra gick det iallafall, både med träningen och med löpningen!

Kom att tänka på en händelse som skedde idag. Jag, Elin och Emelie ska gå och ta ut pengar under våran långa lunchrast. Eftersom jag tar ut mina pengar på SEB så måste jag gå över busstationen för att ta mig dit, om man går från Balder vill säga. Hur som helst går vi där och ser att en rätt fet, vit bil, stannar utanför ett hus och vem kliver inte ut från bilen om inte Justin Timberlake?! Jag ba, OH MY GOD! Näe, skämt! Nämen det var faktiskt Brolle Jr som klev ut ur bilen. Glad som vanligt och han log även då han gick förbi oss, som kanske var två meter(!!!). Han skulle möta upp sin tjej som kom med någon buss, fråga mig inte vars ifrån. Hur som helst var det en riktig upplevese i mitt annars rätt tråkiga vardagsliv! :)

Imorgon är det fredag, vilket betyder att det sedan är helg och att jag sluter übertidigt! Ska dock träffa upp min kära kusin för att ta en fika och prata lite. Var ett bra tag sedan vi sågs, så det ska bli roligt. Ska även kolla om jag kan hitta mig någon t-shirt. Har egentligen fulla garderoben, men alla är sådana man bara har hemma och på sommaren då ingen ser en. Så jag måste hitta en "skol t-shirt". Låter riktigt knasigt, men några kanske känner igen sig? Hoppas jag..



Jag har lagt märke till att de flesta utav mina bilder består av ögon. Svartvita, färgade och en blandning. Bilder på mina ögon, min lillebrors ögon, kattens ögon, ja ni märker ju. Varför? Jo, jag tycker att ögon är någonting utav det finaste som finns hos en människa. Det berättar rätt mycket om en person, såklart inte allt, men väldigt mycket. Endel är mjuka och vänliga, endel mer bestämda. You get it? Ögonen brukar kunna berätta mer om en person än vad själva kroppsspråket gör.

Med detta lilla "tal" så avslutar jag dagen. Ha en fortsatt fin kväll läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback