Då hade också jag förvandlats till ett monster utan ord.

Onsdag den 28/4-10

Känner mig inte alls på humör idag för att blogga. Huvudet känns tungt och kroppen värker. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld, skulle inte sitta fint! Så det får bli ett kort inlägg.

Hade idag prov i kemi och det kändes riktigt bra! Kanske FÖR bra? Vi får se vad resultatet blir iallafall. Hoppas innerligt på ett riktigt bra betyg!

Nu ska jag ta mig någonting i magen och sedan plugga det sista inför tyskaprovet. Känner verkligen inte peppen för någonting just nu. TUR att vi har sovmorgon till halv elva imorgon, blir en tidig kväll för mig!


Kommentarer
Postat av: Micke

Äh oroa dig inte för dina prov Madde, du är ju lysande på alla ämnen verkar det som :O

Du kanske kan ge mig svaret på en grej jag funderat på länge?



Om man typ kraschar med ett plan och så lyckas man hoppa ur och uppåt ur det i samma fart (okej det är omöjligt hoppa så fort men ändå) som det kraschar, vad händer då? Faller man i normal takt som man skulle göra som man hoppade på marken eller vad händer?

2010-04-28 @ 23:07:30
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback