Did the Captain of the Titanic cry?

Onsdag den 14/4-10

Vädret ute är fortfarande underbart skönt! I solen är det kring +16 grader och i skuggan kring +10 grader. Det är ju helt sjukt!? Det är nästan som en tidig sommardag. Jag tror att årets vår kommer att vara kort, just för att det är så varmt ute och det gör faktiskt ingenting.

Idag har dagen gått väldigt fort, varför vet jag inte eftersom onsdagar alltid brukar vara sådär långa och tråkiga, men idag gick det på ett ögonblick! Kan ha berott på att vi idag under engelskalektionen fick besök av en ung kille från england. Han var här för att besöka sin tjej, som han av en slump träffade på hemsidan www.omegle.com. Vilken otrolig slump att han träffade henne där! Detta var andra gången han var i Sverige och hälsade på henne och nog var han allt en gullig pojk. Där står han, generad och blyg och ska berätta om sig själv inför 30 stycken svenskar, som medans har ställt ett x antal frågor. Våran klass var dessutom inte den första, han hade tydligen träffat många klasser före oss. Good work dude!

Slutade också en kvart tidigare idag, så jag tog mig hem en aning tidigare än vanligt. Vilket ledde till att sitta ute och plugga i den sköna solen. Så nu har jag pluggat engelska och tyska. Återstående är matten, men den ska jag kirra snabbt. Sedan beger jag mig ut och går en stund. Ska höra om eventuellt Elmira vill hänga på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback