He jer baar å åk!

Jag undrar om många av mina besökare är de på min msn lista. Direkt jag loggar in på nya msn stiger besökarna upp mot skyn. Då kanske jag har någon slags hum, även fast min msn lista är rätt lång. Så jag har väl inte kommit jättelångt i min spaning på besökare.

Dagen har varit rätt chill med matte, gympa och sedan svenska. Gympan var otroligt rolig idag, kan ha berott på vikarien(så söt!). Lekar hela gympalektionen, det är så det ska vara! Eller, lite mer lekar iallafall och betydligt mindre prat. Våran ordinare gympalärare brukar nämligen vara duktig på att prata bort lektionstid..*suck*

Nu ska jag börja med pluggandet, kemi och tyska. Känner väl inte jättemycket pepp, men vad ska man göra? Snart bara sex veckor kvar innan vi slutar!


Kommentarer
Postat av: linn

Jag kan inte. Vi kommer antingen att ha främmande då eller så ska vi bort, det är inte bestämt, men något av det blir det ;)

2010-04-26 @ 17:38:01
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback