Helt plötsligt fanns en jord, en himmel blå.

Nu har jag och Elmira varit ute på en riktigt härlig prommis med en underbar solnedgång. Lät nästan lite romatiskt där va? Hur som helst var det riktigt trevligt att vara ute och gå efter helgens alla onyttigheter.



Här är en bild jag tog med kameran nere vid kanotudden. Var verkligen otroligt fint ute!

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt samt packa ur väskan. Imorgon kommer nämligen min kära syster och hennes kille förbi på fika och middag. Var ett VÄLDIGT långt tag sedan sist, så det blir nog super!

Vad ska jag göra? Helvete..


Kommentarer
Postat av: Micke

"Vad ska jag göra? Helvete.." Hur är det med dig riktigt Maddiz? :/

2010-04-05 @ 00:45:09
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback