"Hur kan man inte tycka att han är söt?" sa Carro förtvivlat.

Torsdag den 1/4-10

APRIL APRIL! Har ni blivit lurade idag? Intejag än så länge, även fast Joel försökte. Han berättade dock att han skulle luras igår, så ja..det blev inte så lyckat.

Just nu sitter jag kvar efter skolanoch gör lite matte med Johanna, ELin och Carro. Jag är dock klar, så jag väntar bara på att Emelie ska höra av sig, då sticker jag. Sedan far jag på kvällen till mormor och morfar som planerat. Blir nog superbra.

Nu ska jag lämna över datorn till Johanna.


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tack så jätte mkt madde<3,

btw, jag är hemma i stan hela lovet, hitta på nå :D?

2010-04-01 @ 21:20:27
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 11:20:27
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback