I feel so much stronger now.

Förlåt att bloggen är så tråkig och shiet, men för tillfället är mitt liv..inte tråkigt direkt, men händelselöst. Så jag ska försöka att lägga upp musik och dagens fakta så länge tills någonting mer intressant händer.

Så ikväll då? Engelskaplugg och en skön prommis. Hade tänkt ta lite kort, men solen hann gå in bakom några moln som kikade fram såhär på kvällskvisten. Så det får bli någon annan gång. Nu i skrivande stund kom jag också på att jag fick "Fotografisk bild A" som tillvalsämne tills 2:an! Känner verkligen peppen för det! Blev överlycklig då Maja i min klass berättade det, som även fick sig "in" där. Blir nog toppen!

Slänger in dagens fakta innan jag lägger mig. Sovgott fina läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback