I wanna dance with somebody

Så är vi inne på sista lovdagen. Eller egentligen är det ju inte lov utan helg. Det "riktiga" lovet var ju mån-fre, men man ska inte vara petig.

Ikväll har jag som sagt varit ute och sprungit med Elmira, trevligt som vanligt. Körde även plankan för första gången och shiet vad jobbigt det var! Speciellt då man har sprungit en rätt lång bit också, men jag klarade en minut och jag är väl rätt stolt över det, tror jag? Vet inte hur länge man brukar "stå" plankan egentligen..

Det är en sak jag har velat berätta för er ett tag, men jag har väntat med det tills nu. Så here it comes:

Jag ska börja blogga hos Blondinbella! Eller? Nja, inte direkt. Ska nämligen utomlands till sommaren. Okej, det är ingen big deal, men det är någonting man kan överraska med iallafall. Vi far den 23 juni och kommer hem kring den 7 juli. Resemål? Bulgarien! Detta är någonting jag har sett fram emot ett bra tag och gör det fortfarande.

Näe nu ska jag packa gympaväskan och så smått lägga mig för att sova.




Kommentarer
Postat av: Micke

Ha så kul, hoppas du har med dig resesällskap och att du tar hand om dig. Du är en smart tjej så du förstår själv vad du bör undvika för grejer :)

Är någon dum mot dig så tar jag nästan flyget dit och läxar upp dem ;D

2010-04-12 @ 19:48:28
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback