I want you to show me.

Måndag den 12/4-10

Hola äpplen små! Vädret är helt fantastiskt ute och jag vill bara ut, ut, UT, men då man går natur får man inte allt i livet. Blir att sitta och plugga engelskaglosor. Fast, jag skulle kunna sätta mig ute också? Jag funderar iallafall starkt på det!

Idag har det varit en rätt..jobbig dag p.g.a. mitt sjukt dåliga humör, iallafall efter innebandy. Fasen vad jag suger på innebandy, inte ett enda rätt kan jag intyga! Tur att gympaläraren snackade betyg med alla så att han inte såg mina otroliga "skills".

På bussresan hem snackade jag, Linn, Filip och Sofia om hur j*vla gott det skulle vara med en mjukglass från bergsbykiosken(för er som inte känner till dem så är de ENORMA OCH GODA). Så där satt jag och halverst dregglade över en väldigt god glass. Tänker på det vägen hem och när jag sedan kommer hem står maten på bordet OCH en till sak, jo GLASS! Är mamma tankeläsare eller? Där står det en glassbytta och pannkaka på bordet och bara väntar på mig. Himmlen!

Nu ska jag sluta babbla om mina i-landsproblem och ägna mig åt engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback