In the sound of drums.

Tisdag den 13/4-10

Hallå! Idag har vädret varit underbart skönt, redan från morgonen då solens strålar lyste upp mitt rum. Underbart är ordet! Det var länge sedan jag faktiskt längtade efter att gå till bussen. Invigde även min skinnjacka - alltså första gången för i år. Dock blåste det lite, men det har aldrig skadat.

Dagen gick i sig helt okej. På sista lektionen hade vi en liten tävling om vilkgen grupp som kunde argumentera om ett ämne bäst. Våran grupp vann och därmed fick vi var sin bakelse från hotel och resturangarna. Riktigt smarrigt var det!

Varför jag inte har hunnit uppdatera förrän nu är p.g.a. plugg. Direkt jag kom hem satte jag mig framför matten och gjorde klar halva, sedan började jag byta om inför träning, men fick en grym huvudvärk. Så pappa sa att jag fick stanna hemma. Vet inte om det gjorde saken bättre eftersom jag istället har suttit och pluggat engelska och tyskaord som en galning.

..vilket jag nu ska återgå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback