It's cold around me, the night is young.

Lördag den 17/4-10

Mina vänner, det snöar ute! Jag som trodde att våren officiellt hade kommit till Ursviken, men ack vad jag tog fel! Solen lyste dock tidigt imorse, vid halv nio, men vid tio då jag gick upp, var snön på ingång. Kändes rätt surt faktiskt! For dock in till stan med hela familjen faktiskt. Blev att jag övningskörde till anderstorp och från stan hem. Gick faktiskt riktigt bra och nu har jag börjat med femmans växel, på riktigt! Då jag körde på snabbleden blev det dock rätt nervöst, men pappa var lugnande, så vi tog oss hem helskinnade!

På stan hittade jag en bikini trots allt efter noga letande i varje butik. Cubus var dagens räddare!



Bikini BH från Cubus, 129:-

Nu idag blir det att smått börja på den muntliga bokrecensionen, sedan blir det att vara med Adam ikväll :)


Kommentarer
Postat av: linn

Jättesnygg! :D

2010-04-17 @ 15:25:45
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin!

2010-04-17 @ 15:59:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback