Lips of an angel

Känner mig redigt trött i huvudet nu efter mer än tre timmars plugg. Därbland engelska, matte och tyska. Engelskan tog självfallet den längsta tiden p.g.a. alla de 370 glosorna vi har. Just för att jag lär mig bäst genom att skriva dem, resten kan ni nog lätt räkna ut? Tog grymt lång tid att skriva alla. Blev dock förvånad över att jag bland dessa kunde 345 stycken. Alltså bara 25 till som jag behöver banka in i skallen. Det ska jag nog kirra!

Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig och sova. Är så sjukt trött, så några minuters längre sömn skulle verkligen inte skada.


Kommentarer
Postat av: Mia R

Men oj vad glosor ni har. till och med jag som tekniskt blir förvånad.

2010-04-13 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback