Me on my way to you.

Nu är jag hemma efter en timmas jobbig datakunskap. Fast i sin helhet är ju inte datakunskap ett jobbigt ämne, men excel måste jag faktiskt erkänna är drygt.. Till och med word är roligare än det!
Jag har aftonbladet som en startsida och titta vad jag hittade ------->
Visst är det helt gaalet?! Det är banne mig inte ens maj än! Ibland är det synd att man inte bor i stockholm.. Fast, det skulle faktiskt vara rätt jobbigt att ha det så pass varmt nu. Man skulle nog svettas ihjäl på skolan då.

Nu ska jag börja med plugget och sjunga lite för mig själv. Familjen är borta på Ica eller liknande, så då passar jag på att sjunga några truddilutter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback