Starkt och underbart!

Söndag den 25/4-10

Så är det söndag igen. Helgen är snart slut och ännu en vecka med skola på g. Vi börjar dock veckan med en sovmorgon till 12.00! Känns toppen! :)

Idag har jag hunnit vara ute och övningsköra igen, var ett tag sedan sist, så jag trodde att jag hade glömt bort allt, men det gick riktigt bra! Vet ni vad jag har lärt mig? Att starta i backe! Jag har gjort det tre gånger nu och jag blev så jäkla glad då jag klarade det första gången. Überbra! Jag är påväg att bli en fullfjädrad bilförare nu, men för tillfället har jag bara fjädrar på rumpan. Ni fattar? Jag kan ju inte allt, mycket kvar.. Som att fickparkera, hemska tanke!

Nu ska jag bege mig ut i solen och plugga kemi och tyska, sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Vissa har ju sovmorgon imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag blir lite sur när jag ser att du börjar klockan tolv :(

2010-04-25 @ 19:18:08
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback