The way we fight, those times I cry.

Är just hemkommen efter en trevlig filmkväll hos Victor. Blev jag, Victor och hans kompis samt Adam. Fast..kan man kalla det filmkväll? Nja, vi såg inte direkt många filmer, så det var väl en helt vanlig kväll I guess!

På hemvägen, som blev kring tolv, regnade det faktiskt ute. Var rätt länge sedan sist, visst? Det duggade ganska mycket och vet ni vad, jo jag tyckte om det! Jag känner verkligen hur beredd jag är på sommaren och vad den har att erbjuda.



Ser ni vad dggregnet ÄVEN gör med mitt hår? Jo min platta lugg har blivit lockig och det har bara blivit..allmänt stort. Haha strunta i facet..

Imorgon börjar verkligheten om. Nej, skolan börjar inte om då, men plugget gör det. Vi har engelskaprov kommande vecka med ett x antal glosor(läs det som 300+) som vi ska kunna samt en tyskaläxa. Kände inte peppen, men vad ska man göra? Inte länge kvar till sommarlovet nu iallafall och jag PEPPAR för fulla muggar för att göra bort alla kurser vi ska tenta av för att sedan slippa allt!


Kommentarer
Postat av: A

Tack så jättemycket :D detsamma!

Allt bra?

2010-04-08 @ 10:08:38
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter super det =)

Finemang här =)



Kram Savefors♥

2010-04-08 @ 11:02:45
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback