I can tell by the look of your reflektion.

Fredag den 23/4-10

ÄNTLIGEN HELG! Känns überskönt att äntligen ha helg. Fast än veckan har gått fortare än någonsin.

Idag hade vi det hemska matte B provet, som för övrigt inte alls var särskilt svårt. Var dock lite stort, på så sätt att vi fick två timmar på oss att göra det. Blev klar efter drygt en och en halv timma och jag kan säga att man var helt död i huvudet då. Tur att biologilektionerna aldrig är särskilt jobbiga. Ett utav de få ämnena man inte använder miniräknaren på. Min miniräknare höll förresten på att dö under provet. Så jag använde den bara i nödfall och då menar jag i NÖDFALL. Så det blev mycket huvudräkning kan jag lova..

Nog pratat om det! Hade det jättetrevligt med min kusin på stan idag. Vi satt först och fikade på Wayne's och snackade. Efter det begav vi oss ut på t-shirt jakt, som inte varade särskilt länge eftersom jag OCH hon hittade en t-shirt som passade perfekt nästan direkt. Kan lägga in en bild senare ikväll.

har nu nyss varit ute med moppen, för första gången i år och det är alltid lika roligt! Om det blir så att jag är med Linnea och Elin ikväll så tar jag nog moppen dit. Super!


Kommentarer
Postat av: kusse

puss & tack för en fin stund :)

2010-04-23 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback