We had a fight, we cried and ran away.

Lovet har gått väldigt fort! Kändes som att det var nyss alla lärarna sa "Ha ett bra påsklov allihopa så syns vi om en vecka!". Jo tjenare, i övermorgon är vi alla tillbaka till skolan, men nog har jag saknat klassen lite! Så jättedåligt är det väl inte. Sedan att det är plusgrader ute nu gör ju att man inte behöver stå ute och frysa medans man väntar på bussen. Bara massor med plus, MEN ett väldigt stor minus. Alla kurser man ska tenta av och alla prov som kommer. Fast vi har inte jättemånga prov inbokade, kanske fyra stycker, som då inte är tentor. Kanske var många prov ändå..?

Har idag varit ute och övningskört, tog mig till och med in till bergsbyn och jag har börjat att köra på 4:an nu! Fast jag har fortfarande problem med 3:an, brukar lyckas få in 5:an där.., men jag ska allt ta taget om den! Pappa ville t.o.m. att jag skulle köra INNE i stan. NEJ sa jag direkt! Jag har inte tänkt köra omkring där och göra bort mig inför hela skellefteås befolkning. Det vill jag vänta med ett tag tills jag åtminstonde har kört ett bra tag till!



I will win this challenge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback