A long, long time ago

Kvällen spenderades med Filip. Blev kanot en sväng före vi började se på "herkules" som inte ville fungera. Såå vi började se "A Beautiful Mind" istället. Jag har alltid tyckt om den filmen och gör det än. Kanske är det för att den är verklighetsbaserad, eller så är den helt enkelt bra gjord. På något vis gillar jag Russell Crowe som spelar huvudrollen, jag kan dock inte riktigt sätta fingret på det. Var iallafall en riktigt trevlig kväll! :)

Nu ska jag bege mig mot sängen, imorgon ska jag in till stan för att möta upp Ramona. Det var ett jääkla bra tag sedan jag träffade den flickan, för länge sedan!

..och juste, Viktor ville vara med på bloggen. Så här har du ditt 3:e inlägg ;)

I don't really know what to do,
or what I have to do.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ja, BRA att någon tycker synd om mig..

2010-08-15 @ 17:14:07
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback