As you know I will always love you.

Kvällen tillbringades hemma hos Linnea tillsammans med Elin. Mycket trevligt med snack, youtubeklipp och annat. Var ett jäkla bra tag sedan sist, så vi hoppas på ett filmlan snart!

Eftersom jag är en hurtbulle, som de flesta påstår, så tog jag cykeln till Linnea idag. Eller det var ju inte därför, men you get it. När jag skulle cykla hem var såklart gatlyktorna becksvarta och mitt lyse på cykeln fungerade inte, så det blev att cykla i ett totalt mörker. Inte obehagligt, men inte sådär mysigt heller. Började fundera mig bort till min bokserie jag läser, en kriminalromans serie, blev redigt sugen på att börja skriva på något. Så jag ska börja skriva på något nu, känner att natten kommer att bli lång.

Vill bara tipsa om en blogg som två härliga grabbar driver, Pierre och Alexander. Klicka på deras namn så kommer ni till bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback