Breaking down

Jag är hemma efter en riktigt rolig kväll tillsammans med det uppräknade folket från förra inlägget. Blev en filmkväll som sagt och dessa är de tre filmerna vi såg: Det regnar köttbullar, The Crazies och Eurotrip. Favoriten var helt klart Det regnar köttbullar. Kan skriva mer om det imorgon, dock på eftermiddagen. Ska nämligen till min bror och måla imorgon, får 400 spänn per dag. Så antingen kan jag köra på stilen att ta lång tid på mig = mer pengar, men mindre fritid. Eller köra på den snabba stilen = mindre pengar, men mer fritid. Känns som att det sista alternativet lockade mest!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, det måste ju det! Jag brukar ALDRIG ha otur då, men igår hade jag det..

2010-08-14 @ 12:21:13
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback