But then again I don't remember you

Torsdag den 19/8-10

Nu är jag hemma och min arm är helt död. Har målat som en tok hela dagen i detta underliga väder. Under förmiddagen trodde jag att kylan skulle ta livet av mig, till och med min kalla näsa kom fram. Har nämligen en tendens att ALLTID frysa om näsan på vintern. Sedan, på eftermiddagen höll jag på att dö av solen. Det är en aning svårt att veta hur man ska klä sig nu för tiden då hösten är på ingång..

Jag såg inte lika farlig ut idag då jag kom hem, förra gången var jag ju röd hela jag. Dock, när jag skulle ta av mig mina målarbyxor, så ser jag att mitt högra ben är rött av utsmetad färg. Den hade alltså trängt sig genom byxtyget och torkat fast på benen. Ser ut som att jag har ett fett köttsår där nu. Så, förra gången såg jag ut som en mördare och nu ser jag misshandlad ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback