Everyday I think of you

For ut en sväng och sprang ikväll p.g.a. lite att göra. Gick ändå hyffsat, var trött som attans, så resultatet blev inte det bästa. Man måste dock tillåta sig att ha dåliga dagar. Eller skriver jag så för att.."trösta" mig själv?

Var tänkt att jag skulle vara med min saknade Elmira, men hon kom hem sent, så vi skulle ta det en annan dag! Soon darling, soon! Elin och Linnea ringde, så jag for över till dem, köpte en Twister i det kalla vädret och promenerade till Victor där även Frans var. Såg filmen "From Paris With Love", en riktigt bra film med ett rätt oväntat slut. Gillas(Y)

Nu ska jag lägga mig, trött som attans!


Kommentarer
Postat av: lana

Gå ut o springa är alltid bra ;)

Allt bra me ddig då ? :D

2010-08-17 @ 01:11:36
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: johanna & lana

Hejsan allt bra?

Nu är vi igång med veckans blogg igen!

Är du sugen på att vinna en länkning i vår blogg så är det bara till att klicka in här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Och skriva att du är med så tävlar du om en finalplats där folk sedan röstar på sin favorit bland finalisterna!

Får du detta fler gånger så är det för att vi följer dig:D

You got NOTHING to lose! ;D

Vi uppskatta det riktigt mycket faktiskt :D

KRAM Johanna och Lana

2010-08-18 @ 01:39:06
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback