I'm a little drunk and I need you now.

Just hemkommen från joggingturen och förvånansvärt slog jag min senaste tid med en halv minut! Känns väldigt bra måste jag säga och det känns riktigt skönt i kroppen. Sitter nu och eftersvettas lite, sedan ska jag hoppa in i duschen. Efter det blir det nog att krypa ner under en filt och se på film. Hittade åt våra kasettband hemma, så jag ska nog titta på en klassisk Disneyfilm. Tror det blir Aladdin!

Stod förresten ute och jonglerade med en fotboll igår för första gången på EVIGHETER och jag klarade faktiskt 90 efter många försök. Sommarens rekord att knäcka för mig alltså. Att jag dessutom kombinerade det med fötterna gör mig ännu mer förvånad, just p.g.a. att mina skills på fötterna är långt borta i kina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback