I'm talking about the rising girl

Lördag den 14/8-10

Bara tio dagar kvar, sedan sitter jag på Balderskolan igen och räknar ut kvadratroten och sin(67) och cos(31) samt tan(90). Skulle inte förvåna mig alls, inte ett dugg!

Nu sitter jag och ser ut som en mördare. har målat hos min bror hela dagen och fort gick det. Trodde att dagen skulle bli långtråkig p.g.a. målningen, men snackade rätt mycket med min bror osv. Skönt! Jag jobbade till och med så bra att istället för att få 400 :-, så fick jag 500:-. KLIRR i kassan säger jag!

Varför jag har långbyxor på mig på bilden ovan är för att det FÖRST var tänkt att jag skulle måla i det, men som ni kanske vet är det en jävla hetta här uppe, så jag målade i shorts och linne. Ändå höll jag på att dö.

Nu - duschen!


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej! Vad fin din blogg har blivit. Jag har bytt :)



(om du inte kommer ihåg mig så var jag den du gjorde en bloglovinbild till ;)?)

2010-08-15 @ 17:25:17
URL: http://chrj's.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback