Let me believe that you believe in me

Ursäktar min dåliga uppdatering. Beror till viss del av att min padre fyller år idag, så jag har grattat honom. Hade även lite engelskaläxa att träna klart på. Alle ringde även och frågade om jag skulle med ner till kanot. Vem tackar nej till det? Så jag tog med mig min kamera och min bästa vän cykeln på en tur ner till kanot. Där nere var även Frans och Hanna, efter ett tag joinade Filip oss. Så vi stod där och pratade ett tag innan vi begav oss in i värmen till Filip för att se film, Aladdin! En fin film det där!

En riktigt trevlig kväll!

Nu ska jag ladda upp lite bilder till datorn, får se om jag lägger upp dem ikväll. Hinner nog inte imorgon. Ska nämligen gymma efter skolan, därefter skynda mig hem, duscha och sedan sticka in till stan igen för att möta upp min kusin. Blir bio, and guess vilken film? Vampyrer suger! Wunderbar! Sover även där tills på torsdag, så uppdateringen lär inte vara jättebra..


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: True! :) Ska göra en paltmiddag med klasskamraterna framöver!



Säg till om vampire suck suger! ;P

2010-08-31 @ 22:49:17
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback